lørdag, februar 24

Byggerod

Pyha, i går kom dagen hvor hele stuen skulle tømmes og flyttes ud. Vi har i længe planlagt, at vi skulle have nyt køkken. Det har også hele tiden være planen, at det først skulle ske når jeg var færdig med at studere. Men på en eller anden måde, så har manden fået sin vilje så vi er gået i gang 4 måneder før.
Traileren blev fyldt et par gange, da køkkenet jo også skulle tømmes. Men inden vi så os om, så var stuen tom, og gulvtæppet pillet af.

I dag er manden så gået ombord i køkkenet som skal ud i carporten, hvor det venter på at blive
hentet af en tidligere kollega og medstuderende. Det er nu rart når andre kan bruge tingene i stedet for at alt skal smides ud.

Køkkenet er snart tømt, men der er masser af arbejde endnu. gulvet skal af, loftet skal pilles ned. Alt tapetet skal skrabes af og der skal spartles ud, så der kan komme nyt glasvæv op, muren skal væltet, en anden ned i højde. Og når alt er klar, skal der en murer, elektrikker og vvs-mand til, inden manden kan ligge nyt gulv, sætte nyt loft op. Der skal ovenlys vinduer i i stuen og køkkenet, inden vores nye køkken endelig kan komme på plads. Der er nok arbejde til et par måneder, hvilket ikke er så godt, da fiskesæsonen begynder d. 1. april. Men så må han jo vente med at fiske *gg*, selvom andre siger at jeg bliver klogere.

Mit kontor som jeg før havde for mig selv til at studere i, er blevet inddraget til køkken også. Så nu er pladsen blevet lidt trang, og der er køkkenting rundt omkring mig. Nå det går nok alt sammen, hvis bare vi tager det som det kommer. Vi snakkede i går om, at det er lidt som at være på camping, og så sparede vi endda de kr. 140.000,00 en campingvogn koster, plus bøvlet med at stille den op *lol*.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start

The WeatherPixie