tirsdag, juli 11

Red Clips

For længe siden læste jeg om en rød papirclip der blev byttet til de mest mærkelige ting. Det var et sted på Lis eller en af de andre netstuderende side jeg læste det, men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det.

Manden der startede med at bytte denne røde papirclips, havde en drøm om at få et hus på et tidspunkt. Og minsandten om ikke der er lykkedes. Her til aften kunne DR´s nyheder fortælle, at han nu er blevet tilbudt et hus i Kipling i Canada. Det er da for vildt. Historien melder, at han ikke kan sige nej tak. Så i morgen rejser han til Kipling og giver borgmesteren hånden på byttehandlen.

Tænk hvad man kan bytte sig til hen af vejen. Måske man selv skulle prøve?

8 kommentarer:

Klokken 12 juli, 2006 01:41 , Blogger lis faurholt sagde ...

Ja, var det ikke fedt at få enden på historien? Jeg havde ikke fulgt med, siden han fik tilbudt det lejede hus :). "Her er den :) Du - om nogen - kan vel tilslutte dig: "Hvad fatter gør, er altid det rigtige"? Du med din slet skjulte stolthed over fiskemanden *rofl* Jeg synes i øvrigt, han burde være langt mere stolt over din blog end over fiskeblade og tekst TV :)

 
Klokken 12 juli, 2006 07:16 , Blogger asterix915 sagde ...

God morgen Lis

Tak for de pæne ord om min blog. Og jo manden er faktisk meget stolt over min blog, og roser den i høje skyer. Men vi jyder er ikke så gode til at prale af os selv *ss*. Så sent som i går sagde jeg lige til ham, at jeg tænkte på at lave en blog kun med ham og hans fiskeri. Men så ville folk sikkert tænke få dig dog et liv selv *lol*.

Sommerhilsen Lone

 
Klokken 12 juli, 2006 13:51 , Blogger lis faurholt sagde ...

God middag Lone

Den blog har du jo allerede, ikk'? Bortset fra, at den til tid og evighed vil hedde Asterix915 *G*, så kan titler jo altid laves om....

Jeg ved godt, du har det med at rydde op og ryste puder ;), men engang imellem er det da også sjovt at se, hvilke rødder tingene har, hvordan de startede, mener jeg. Så hvorfor ikke lade den udvikle sig i stedet for at starte en ny? Din asterix915-blog er jo din egen, så hvad du fremover bestemmer dig til at bruge den til, er jo helt din egen beslutning!
(...bare du holder kontakten ved lige med dit multimedienetværk :))

 
Klokken 12 juli, 2006 16:46 , Blogger asterix915 sagde ...

Hej Lis

Jeg har nu også tænkt mig, at beholde min asterix915-blog. Det er så rart, at det hele kan blandes, nu jeg har det med temaer på de andre blog *ss*. Og mit multimedienetværk synes jeg, jeg holder rimelig ved lige *gg*.

Fyraftenshilsen Lone

 
Klokken 12 juli, 2006 18:22 , Blogger mrskarin913 sagde ...

Godaften Lone.

Det er da spændende, hvad man sådan kan bytte sig til.

overvejer du ikke at begynde at bytte nogle af "MANDENS" fisk med noget andet?

 
Klokken 12 juli, 2006 19:51 , Blogger lis faurholt sagde ...

Muhahaha..., Karin, den bemærkning sætter sørme gang i fantasien! Hvad mon Lone ønsker sig?

 
Klokken 12 juli, 2006 20:14 , Blogger lis faurholt sagde ...

ComOn har listen fra Clips til Hus. Lidt fantastisk egentligt, at der er kun skulle så få byttehandler til :)

 
Klokken 13 juli, 2006 07:49 , Blogger asterix915 sagde ...

God morgen Karin og Lis

Ja, det var en god ide. Med alle de fisk vi har i fryseren tror jeg, at jeg ville kunne få de fleste af mine ønsker opfyldt *LOL*.

Jeg ønsker mig faktisk en rød ferrari bærbar computer *g*. Men ellers skal jeg vel være glad for at jeg er sund og rask og har en dejlig mand/familie *ss*.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start

The WeatherPixie