torsdag, februar 8

Camilla´s hjemmeside

Mit allerførste dagplejebarn har jeg stadig kontakt med, selvom det er 10½ år siden hun kom hos mig første gang. Den største grund til dette er nok, at vi er blevet venner med hendes forældre.

I går var vi så over og ønske hendes far tillykke med fødselsdagen. Og minsandten om ikke hun spurgte om jeg kunne hjælpe hende med at lave en hjemmeside her. Der er ikke noget jeg hellere end gerne vil, så manualen skal findes frem og støves af *ss*.

Det er ikke fordi hun ikke har nogen hjemmeside, for det har hun faktisk her, men den koster penge. Jeg var så for første gang inde og se hendes hjemmeside i går, og jeg synes lige umiddelbart, at den kan mange flere ting end her. Så det kan jo være at det ender med, at jeg finder pengepungen frem, og selv betaler for at kunne andre ting på min hjemmeside. Hvem ved???

Men det bedste ved oplevelsen var, at børnene til vores venner er ved at være med på nettet. Og så kan vi snakke om noget forældrene ikke har så meget forstand på *LOL*. Det er nu rart, at have noget for sig selv, sammen med de skønne unger.

2 kommentarer:

Klokken 09 februar, 2007 21:12 , Blogger lis faurholt sagde ...

Nej, hvor herligt! Faktisk har jeg skrevet om 123hjemmeside - der hvor Camillas side ligger - for ganske kort tid siden.
Det er fuldstændigt rigtigt, at der er mange foruddefinerede funktioner, som slet ikke findes i en blog (som jo ikke er en hjemmeside - men et fællesskab og en samtale!)

 
Klokken 10 februar, 2007 08:38 , Blogger asterix915 sagde ...

Ja, du har fuldstændig ret. Også i det du har skrevet om 123hjemmeside. Og forældrene har da også haft deres betænkligheder om hvorvidt Camilla skulle have lov til at få en hjemmeside.
Men det er jo ikke nemt når alle ens venner snakker om det, og spørger hvornår får du en hjemmeside. Dermed ikke sagt, at det er derfor hun har fået en. Det har nu nærmere været fordi de har søgt efter en der ikke kostede penge. Men jeg synes det er hyggeligt, at kunne følge med i deres liv, uden at skulle forbi hjemme hos dem altid *gg*

Jeg kom pludselig i tanke om min mailadresse og kode til bloglines. Så nu er jeg kommet på igen, og kan se hvornår der er nye indlæg *ss*

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start

The WeatherPixie