torsdag, juli 13

Måneds vinder

Ja, ja han er født under en heldig stjerne. Nu er han blevet kåret som måneds vinder og kan nu henvende sig til MacNab angående præmie. Der er dog en ulempe ved Sydvestjydsk´s hjemmeside, da man ikke kan linke til en post direkte. Så når dette indlæg læses er forsiden måske ændret, og I kan ikke læse det der stod om ham. Dette gælder også de artikler som folk skriver og putter ind. Jeg synes det er ærligt, da jeg tit har haft lyst til at linke til sjove historier fra fiskekammerat Jens Lygum. Han skriver om sine fisketure med Lars her, men man skal helt ned til d. 29. juni 2006 for at starte historien, og så ellers kører der op ad. Hvilket man jo ikke gør, hvis ikke lige man ved det. Man kan heller ikke skrive en kommentar, for ligesom at fortælle at man har været der. Det må de se, at få gjort noget ved.

Men nå, han har nu altid været heldig, han er jo gift med mig *lol*.

9 kommentarer:

Klokken 13 juli, 2006 11:55 , Blogger mrskarin913 sagde ...

Men nå, han har nu altid været heldig, han er jo gift med mig *lol*.

Det kan jeg skrive under på, for Lars er heldig med dig, selvom det er svigermor der må sy for dig*G*

Det er flot, at Lars har vundet. Det er da altid sjovt, når der sker noget posivtivt, man ikke lige har regnet med.

Det er spændende, hvad han får på krogen i Sverige, "silden" har han jo med*G*

 
Klokken 13 juli, 2006 12:05 , Blogger mrskarin913 sagde ...

Jeg har lige været inde og læse den "Fangstrapport fra Sneum Å. 2006", der er mange gode indlæg af og om "Manden Lars". Jeg kan godt forstå, du er stolt af ham Lone. Det er dejligt, at læse om hvor stor en glæde de kære fiskemænd har af deres sport.

 
Klokken 13 juli, 2006 12:29 , Blogger asterix915 sagde ...

Hej Karin

Ja det er skønt med en svigermor der kan sy *s*.

Jeg hørte forresten forleden dag i radioen, at folk på deres hjemmesider, og blog, skriver hvornår de har ferie, og hvis de rejser, så hvornår og hvorhen. Det har gjort, at indbrudstyvene har kronede dage, da de læser disse sider og benytter sig af det. Så man skal være meget opmærksom på ikke, at skrive hvor man bor, og hvis man tager væk hjemmefra. Det er frækt, men sådan er livet, vi skal hele tiden være på vagt og passe på *ss*.

Lone

 
Klokken 13 juli, 2006 15:41 , Blogger lis faurholt sagde ...

En rigtig "Risk Society" historie *lol*
Jeg gætter nu på, at det er en vandrehistorie.

 
Klokken 13 juli, 2006 17:29 , Blogger asterix915 sagde ...

Hej Lis

Det kan du godt have ret i, så langt har jeg ikke tænkt. Når politiet udtaler sig, er jeg så godtroende *gg*.

Så oplevede jeg det med, og jeg tror nu heller ikke de fleste indbrudstyve, har tid til at følge nettet *ss*.

Lone

 
Klokken 14 juli, 2006 21:38 , Blogger mrskarin913 sagde ...

Kære Lone.

Jeg læste det godt i Jydskevestkysten, og straks tænkte jeg som dig - det er frækt, men de kan bare komme an! De bliver nok ikke budt en kop kaffe, hvis de vil stjæle vores nødvendige egendele *g*, men jeg kan jo ske at sætte dem igang med at bestille noget fornuftigt, for så har de jo ikke tid til at rende rundt og stjæle???

jeg er jo ingen længe i den bås der hedder "ældre damer" så nu skal jeg passe på min taske*g*

God sommer herfra til alle med ren mel i posen.
Og til en eventuel tyv:" få dig lige et liv, start med at kontakte en pædagog, som kan hjælpe dig*G*

 
Klokken 14 juli, 2006 22:29 , Blogger lis faurholt sagde ...

Muhahaha... den med tasken er virkelig go'.
Jeg skulle møde en gammel bekendt i sidste uge foran Tivoli. Det er nogle år siden vi sidst så hinanden, så han skrev, at jeg "Se efter ældre gråsprængt herre med rynker og udsigt til sommerferie", og jeg skrev tilbage, at han kunne kende mig på den lilla rollator ;)

 
Klokken 15 juli, 2006 22:32 , Blogger mrskarin913 sagde ...

Præcis Lis - vi føler os jo kun "20" inden i, men vores livserfaring er jo heller ikke så ringe endda.

 
Klokken 23 juli, 2006 13:08 , Blogger asterix915 sagde ...

Hej Lis og Karin

Hvor er I sjove. Godt at jeg er kommet hjem så jeg kan følge med i morskaben. Jeg skal til at kigge billeder, men det er en længere histiorie, som kommer her på min blog *gg*

Feriehilsen Lone

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start

The WeatherPixie