mandag, oktober 23

Formel1

Ja, så oprendt sorgens dag *gg*. Schumacher kørte i går sit sidste formel1 løb, og en epoke er slut. Massa tog sejren, og Michael endte på en 4. plads, og da han udgik med motorproblemer i forrige løb, var der ikke noget sidste verdensmesterskab til ham.

Fernando genvandt sit verdensmesterskab, hvilket jo heller ikke er så dårligt. Nu kommer der en lang vinterpause, og så skal mange af kørerne skifte teams. Der bliver kun et dækfirma til at levere dæk, så alle kører fremover på ens dæk, så må vi se hvad der sker til næste år.

Jeg tror jeg vil holde med Massa næste år, nu Schumacher er stoppet. Han er ung, og har talent og så kører han Ferrari.

6 kommentarer:

Klokken 23 oktober, 2006 13:56 , Blogger lis faurholt sagde ...

Jeg tænkte faktisk på dig, da jeg læste min søndagsavis ;)
Godt at du har fundet dig en ny helt, som ser ud til at holde nogle år endnu *lol*

 
Klokken 23 oktober, 2006 19:32 , Blogger asterix915 sagde ...

Hej Lis

Dejligt når nogen husker en *ss*. Jeg havde faktisk også en forventning af, at du kom ind og skrev til mig :-)). Nu må jeg så se at blive bedre til at skrive på min blog...

 
Klokken 27 oktober, 2006 20:53 , Blogger mrskarin913 sagde ...

Hej Lone.

Det er da klart, du har jo en god smag og er kvalitetsbevidst:), så vælg en af de unge.

 
Klokken 06 december, 2006 13:44 , Blogger mrskarin913 sagde ...

Hejsa Lone.

Nyder du lidt frihed?

 
Klokken 21 december, 2006 12:38 , Blogger asterix915 sagde ...

Hejsa Karin

Pinligt at jeg ikke har svaret her. Men jeg har jo snakket med dig *ss*. Jeg nyder at eksamen er overstået, og julen endelig kan nydes. Men det er vi vidst flere der gør.

Lone

 
Klokken 01 januar, 2007 12:58 , Blogger mrskarin913 sagde ...

Hejsa Lone.

Godt nytår, herfra mig.

Vi snakkes ved.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start

The WeatherPixie