søndag, juli 23

Sverige

Jamen jøsses da.

Smart som jeg er, havde jeg taget opladeren til kameraét med på ferie. Det var jo meget godt, da kameraét havde ligget tændt i tasken, og var derfor tør for strøm da vi skulle bruge det. Ingen grund til panik sagde jeg til manden, jeg har oplader med. Men goddav du. Da jeg fik opladeren frem, var der ingen ledning til stikkontaktet. Og jeg kunne stadig se billedet for mig, at ledningen hang derhjemme. Jeg kunne nemlig sagtens huske, at jeg ikke havde taget det ud af stikket under bordet. Ja, ja, sikket et fjols. Jeg brugte så mobilen til at tage nogle billeder med. I dag ville jeg så ligge dem på computeren, men det vil bare ikke fungere. Så nu må jeg vente til min "it-adviser" kommer hjem fra ferie, så han kan hjælpe mig. Så billederne følger forhåbentlig.

Men bortset fra det, så har vi haft en fantastisk tur til en lille "flække" i Sverige der hedder Tvällen. Vi ville ellers have været til Tatra Nationalpark i Polen, men kørte nordpå i stedet. Tvällen ligger kun 10 km. fra den norske grænse, så vi var selvfølgelig lige en smut i Norge en dag.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start

The WeatherPixie