torsdag, juli 27

Givskud zoo

Tirsdag d. 25. juli 2006, var manden og jeg i Givskud zoo med 2 søde piger Camilla & Emma.

Vi var der i god tid, men det var der andre der også var *s*. Vi kom nu ind da de åbnede, og straks vi var ude af bilen løb de afsted. Man skal være frisk og mindst kunne løbe 200 km i timen for at følge med de piger. Der var ufattelig mange dyr at se på, flere end jeg har putte i de 3 bubbleshare. Så nu tænker jeg over om jeg skal ligge alle (ca. 70) på flickr.

Vi var i Givskud zoo fra kl. 10.00 til ca. 16.15, så det var en lang dag. Men pigerne var heldigvis super friske og glade hele dagen. Til sidst var vi på legepladsen, hvor trampolinen blev afprøvet. Og desværre var kameraét løbet tør for strøm (100 billeder og 3 videoér), så da Camilla´s is røg ud af papiret, og manden lå og rodede rundt på ryggen, kunne jeg ikke forevige det *lol*. Vi havde en rigtig super tur, og det er nok ikke sidste gang vi tager til Givskud zoo. Det var nu lidt sjovt, for på et tidspunkt kom vi forbi et sted hvor der svømmede en and, og trods det, at de kan se den hverdag, så råbte de vild af glæde "neeej, se en and". Det grinede manden og jeg meget af, når nu der var så mange dyr, som de kunne se derhjemme.

I går brugte jeg dagen på at lave en mediator til pigerne, med billeder og video fra turen. Det er godt manualen er opfundet, når nu jeg ikke laver det så tit. Men efter en lang dag/aften, så fik jeg det da til at lykkes, og jeg tror på, at pigerne bliver glade for mediatoren i fremtiden.


This album is powered by
BubbleShare
-



This album is powered by
BubbleShare
-


This album is powered by
BubbleShare
-

1 kommentarer:

Klokken 09 august, 2006 13:04 , Blogger mrskarin913 sagde ...

Hej Lone og Lars.

Det var da en super ide, at låne et par piger, det er altid sjovt at se hvordan børn oplever dyrene.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start

The WeatherPixie