tirsdag, november 6

Nyt job

Py-ha, meget er sket siden jeg har skrevet på min blog sidst. Jeg har ikke gennemført en halvmaraton endnu, da jeg ikke rigtig kom i gang efter ferie igen. Det skyldes dog ikke kun dovenskab (kun lidt), men jeg har også fået andet arbejde.

Den 1. september 2007 startede jeg i Ribe, hvor jeg passer voksne multihandicappede. Det er noget helt andet end mit forrig job som dagplejer. Det er utrolig spændende, og der er mange nye udfordringer at tage fat på. Dermed ikke sagt, at jeg ikke var glad for at være dagplejer, men det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg nyder at få en arbejdsuge på 37 timer, og hjemmet for mig selv igen.

I mit nye job arbejder jeg nu også i weekenderne og aften, men så har jeg jo fri på andre tidspunkter. Som foreksempel i dag, hvor jeg kan skrive her. Men jeg kan nu godt mærke, at jeg ikke har den samme tid til computeren som før, hvor jeg arbejde hjemme. Der var der trods alt middagspausen hvor børnene sov, til at tjekke mails o.s.v. Det er ikke så nemt nu *gg*. Men det gør nu heller ikke noget, jeg er vild glad for mit skifte. Jeg har jo heller ikke brugt de sidste 3 år på at læse til pædagog, hvis ikke jeg skulle ud og prøve noget andet. Så nu er springet taget, og så må vi se hvad det bringer. Livet er bare skønt ikk.......

3 kommentarer:

Klokken 08 november, 2007 18:47 , Blogger mrskarin913 sagde ...

Hejsa min kære ven, det er nu også blevet mindre tid til din "unge" medstuderende,men prøver alligevel at sende dig en hilsen og sige godt gået Lone.

 
Klokken 11 november, 2007 15:34 , Blogger asterix915 sagde ...

Hej Karin

Ja desværre er der mindre tid til dig. Men jeg synes da jeg er godt til at skrive mails, og har da besøgt dig siden til te. Jeg kigger også forbi en dag, men du kunne jo også kigge herud *ss*

 
Klokken 13 november, 2007 14:40 , Blogger mrskarin913 sagde ...

Hej Lone.


Jeg tror, vi når det hele, vi brugte også utrolige mange timer sammen på studierne.

Når arbejdslivet kalder vil det altid være sådan, at vi ses når der er tid.

Tak for alle de sjove mails du giver mig mange gode grin:), :), hvilket er så sundt.

vi ses.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start

The WeatherPixie