søndag, juli 8

Halvmaraton

Ja, så er jeg blevet færdig med at læse i Haderslev. Det har været fantastisk at blive færdig. Jeg nyder i fulde drag, at jeg ikke skal tænke på lektier. Tænk nu kan jeg besøge venner og familie uden at have dårlig samvittighed *gg*.

Nå, men hvad skal jeg så få tiden til at gå med???????

Jeg har i mange år løbet for motionens skyld sådan ca. 9 km. 2-3 gange i ugen. Så jeg har tænkt på, at jeg jo kunne prøve at træne mig op til et halvmaraton. Så her til aften har jeg været inde på I form´s hjemmeside og finde et løbeprogram til en halvmaration. Så i morgen skal minuturet findes frem, og med ud på løbeturen. Nu skal der trænes intensiv, og så skulle jeg kunne løbe en halvmaration om 12 uger. Så må jeg se om selvdiciplinen kan holde og jeg når mit mål *gg*

Der er dog et lille problem, jeg skal på ferie i uge 35, hvilket vil sige i den 8. træningsuge. Det synes jeg nok er lidt træls. Så enten må jeg vente, hoppe ugen over eller tage løbeskoene med, det må jeg lige finde ud af.

2 kommentarer:

Klokken 25 oktober, 2007 15:18 , Blogger mrskarin913 sagde ...

Kan du ikke engang imellem savne at studere?

Vi har bare haft mange gode stunder sammen, og også nogle underlige oplevelser på seminariet ikke?

Jjeg huske nu især, da vi havde bål første gang?

 
Klokken 06 november, 2007 14:44 , Blogger asterix915 sagde ...

Hej Karin

Nej jeg savner ikke at studere. Men jeg vil give dig ret i, at vi har haft rigtig mange gode studer og oplevelser på seminariet. Men jeg nyder at kunne bruge min fritid på lige hvad jeg har lyst til, uden at skulle tænke på studier.

Jeg kigger ud en dag snart.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start

The WeatherPixie